فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل در یکی از محلات شهرستان بندرعباس خبرداد..

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طرح ضربتی وعملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، در محله نخل ناخدا شهرستان بندرعباس اجرا شد.

او گفت: دراین طرح ضربتی مقدارتقریبی ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، تخریب بیش از ۱۰ باب محل نگهداری و دپوی سوخت و همچنین ۷۶ مخزن نگهداری سوخت در محل به علت عدم امکان جاجایی معدوم گردید.

این مقام انتظامی استان با اشاره به سایر موفقیت‌های حاصله از اجرای این طرح منسجم پلیسی، به دستگیری سارق حین سرقت با کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و توقیف یک دستگاه خودرو دارای دستور توقیف از سوی مراجع قضایی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان قاچاق سوخت ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاک سازی مناطق آلوده و جرم خیز در جای جای استان، از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.